Tuesday, June 1, 2010

Kerja.... Kerja.... Kerja.... mmg x pernah habis.....

Aku baru balik dari buat keje luar nie... penat giler rasa... balik office banyak benda nak kena buat, tnt"tuntutan elaun perjalanan" x buat lagik.... buku daftar tak kemaskini lagi, fail kes plak banyak yang tak settle..... yang gambar2 program pun tak siap lagik..... tolong!!!!!! semua nak cepat... apa lah aku nak buat skrg nie... hidup mmg tension... bila dah terlalu banyak keje.... dah tak tau nak wat yang mana satu.... so.... sebab tu lah aku sempat lagik duk tulis dalam blog nie.... tapi kalo takder keje susah jugak kan.... tapi walaupun keje aku x seberapa.. aku dah bertuah dah dapat keje. aku tak pernah sangka yang aku akan dapat keje nie coz, aku mmg tak layak... ramai lagik yang laya dari aku nie.... pape pun, rezeki tuhan dah nak bagi kat aku... kalo diingatkan, ramai lagi yang duk menganggur kat luar sana, yang duk cari keje.... k lah kengkawan semua, walaupun ko owg tersesat masuk blog aku... aku nak sambung buat keje dulu..... bye... bye.... bye.....

No comments:

Post a Comment