Tuesday, June 29, 2010

Ketua Pemuda....

a'kum....

erm skrg nie aku de kat opiz.... time lunch.... bosannya aku mengadap fail2 nie... tak abis2... nak kuar pun tak tau gi mana... baik aku layan fb ke... layan video kat 15malaysia.com best gok.... aku suka tgk short film diorang buat.... ketua pemuda umno pun berlakon sekali jadi driver Taxi.... huhuhu... tapi bagus lah kan, camni lah bleh jadi ketua pemuda, berdamping dengan orang muda, memahami jiwa orang muda, bukan semata-mata berebut pangkat atau jawatan atas kepentingan peribadi... k lah..... pape pun kite layan jer......... -Peace-

15malaysia.com - Meter

video

No comments:

Post a Comment