Tuesday, September 27, 2011

POLITEKNIK DI HATIKU...........



terasa rindu plak masa zaman belajar di Politeknik nie, sempat lagi eh aku taip blog, walaupun kerja berlambak...
erm aku malas nak wat assignment, aku malas nak siapkan report lagi walaupun bos dah banyak kali tanya pasal report sebabnya kalo aku wat kejew, aku rasa pening kepala, sebelum aku sambung pikir pasal kejew nie, aku terlihat gambar masa di Politeknik Kota Kuala Terengganu, terasa rindu lah plak, geng2 plak semuanya baik, tolong menolong antara satu sama lain..... saling hormat menghormati... itu yang penting.... berbeza skali lah bila di alam pekerjaan, masing2 mementingkan diri, masing2 nak menjatuhkan owg lain... masing2 nak ambik kesempatan atas kebaikkan owg lain...... kat sini aku nak post sket lah gambar2 masa belajar di Politeknik.... huhuhu, pengalaman yang paling best masa kena ragging dkat Setiu Agro Resort, kat situ, mmg kaw2 punya kena ragging..... plak tu aku nie ketua kump..... huhuhu
Lagi satu yang paling best masa belajar di Politeknik, masa 1st sem aku dapat Anugerah Ketua Jabatan......... huhuhu, bukan nak riak, tapi aku bersyukur dengan apa yg aku dapat..... bila kite kerja keras insyaallah kejayaan akan menghampiri kite....
Subjek yang paling aku minat, mesti lah subjek graphic, huhuhu..... dah aku mmg minat..... :P, subjek yg paling tak best mestilah matematik, dari sekolah rendah sampai skrg aku mmg lembap dalam math......

No comments:

Post a Comment