Tuesday, September 27, 2011

BIRO TATANEGARA




Teringat plak time aku kursus biro tatanegara.... kini senyap tentang kursus kenegaraan ni.... entah kenapa pun tak tak tau... aku x nak komen pasal nie... maybe adalah sebabnya itu.... aku dapat jugak peluang untuk mengikuti kursus ni... sebenarnya pada mula2 aku dapat kursus nie aku takut nak pergi... macam2 owg duk cakap pasal kursus nie... kena dera ala2 tentera lah..... kena rendam dalam air lah.... jadi sardin roll lah.... huhuhu..... ko owg tau apa itu sardin roll???? hahahaha..... malas nak citer,,,, sebenarnya takder pun... kursus nie paling best dalam banyak2 kursus aku pergi..... kursus nie banyak pengalaman manis yang takkan dapat aku lupakan... banyak aktiviti2 berkumpulan yang best... group dalam kumpulan best, sporting habis...... kalo dew lagi kursus nie.. mmg aku nak pergi lagi.. serius aku cakap...... Memang terbaikkkkkkkkkkkkkkkkkk derrrrr..... :)

No comments:

Post a Comment