Saturday, March 19, 2011

Kenapa Aku Tak SUka Perokok???


salam 1 Malaysia,,,


Bila ko terbaca tajuk kat atas tu mesti ko orang terpikir yang aku ni tak merokok kan? mestilah aku tak merokok, sebab tu lah aku tak suka perokok. kalo ak
u ni perokok, takkan lah aku nak benci diri aku sendiri kan??? huhuhuhu
kenapa eh aku tak suka perokok? erm coz diorang nie bawak penyakit kepada owg lain... tak pasal2 owg lain pun sedut sama asap yang diowg hembus tu.... kalo nak hisap rokok sangat, hisap lah jauh2 eh.....
aku tgk dah menjadi "habbit" diowg dah, bila lepas makan je hisap rokok... huhuhu, macam "dessert" lah plak....
lagi satu aku tak suka perokok yang menghisap rokok kat dalam kete owg yang tak merokok cam aku nie.... cam tak hormat owg yang tak hisap rokok lah plak..... kadang2 aku tgk rokok nie cam nyawa diowg lah plak.... kalo tak takder rokok je cam tak leh wat keje... diowg cam hilang semangat je... huhuhuhu....
lagi satu apa yang bestnya rokok nie..... ada owg cakap hisap rokok nie nampak cam macho??? macho ke? kalo hisap rokok nie nampak macho... tak pe lah, aku tak jadi macho pun tak pe dari aku merosakkan diri aku dan menambah segala penyakit......
mujur lah kat pejabat aku nie kawasan larangan merokok... huhuhuhu.......
erm.. pape pun...... Katakan Tak Nak pada ROKOK!!!!

No comments:

Post a Comment