Wednesday, March 30, 2011

INFEKSI ????



teet.... teet... teet.... aku baru dapat msg dari 25333 seperti diatas """DING! Saksikanlah wabak infeksi yang akan merebak ke seluruh negara sekejap lagi"".aku tak tau lah apa motif msg ini dihantar, dan msg nie adalah flash msg yang tak dapat nak "save". lepas tu aku terbaca kat beautiful nara dan daripada beautifulnara tu membuat spekulasi yang bukan2, cam mengarut plak, ntah betul ke tidak, kalo ko orang nak tau klik link nie :



http://beautifulnara.com/simbol-apakah-ini-buat-hati-ini-seram-sejuk/#comments
macam2 hal, UFO nak turun lah, bumi dan terancam lah... apalah... dan aku search kat google. aku dapat jawapan dari link nie..... :

http://duniamartina.blogspot.com/2011/03/persoalan-mesej-dari-25333-terjawab.html

sekarang nie kat iklan TV3 pun dah ada iklan INFEKSI, gimik apalah plak nie.... huhuhuhu....

erm ko orang nilai lah sendiri, coz aku tgh blurr nie..... huhuhu, banyak lagi keje nak wat nie... nak siapkan report nie.... huhuhuhu.....

No comments:

Post a Comment