Monday, May 9, 2011

Drama Bersiri Yang Paling Best dalam hidup aku....


assalamualaikum w.r.b....

malam nie, aku nak citer sketlah tentang drama2 bersiri yang paling aku minat dari dulu hingga sekarang nie.... erm... kirenya kalo aku tengok citer tu mmg takkan pernah bosan lah.... kalo drama bersiri yang kite minat kadang2 time bila citer tu ditayangkan di TV, bila part nak habis je.... rasa cam kejap je citer tu nak habis... alangkah bagus kalo waktu panjang lagi.... coz rasa tak sabar nak tunggu sambungan citer tu minggu depan....
pertama sekali, aku teringat masa zaman sekolah menengah, citer KOrean, tajuk dia The Successful Story Of a Bright Girl, citer ni mmg aku minat giler banget ler, citer ni ditayangkan kat TV3..... mmg tak bosan kalo tgk citer nie..... siap aku copy vcd member aku yang berbelas atau berpuluh keping tu....




Lepas tu ada satu Drama Kat Tv3 tajuk dia Sinderela, citer nie mmg best gilerrrr.. ada pelbagai emosi dalam citer nie.... ada kelakar tak ingat dunia.... Sedih.... Gembira.... Mencemaskan dan pelbagai lagi.... citer nie lakonan Sharifah Amani, Bront Palare dan Remy Ishak....... faktor lain selain jalan citer yang membuatkan citer nie best adalah pelakonnya....


erm.... sekrang aku duk minat tgk Citer
 "JUVANA"

kat TV3, citer nie ditayangkan setiap hari ISNIN jam 9.00mlm. citer ni berkisarkan tentang Sekolah budak2 yang bawah umur melakukan kesalahan jenayah.... lebih kire cam sekolah tunas bakti lah.... tapi dalam citer tu, ditukarkan kepada wira bakti.... citer ni jalan ceritanya menarik dan buatkan aku tak bosan untuk menonton......

ok lah... setakat nie dulu dapat aku taip...... coz aku dah ngantuk.... esok dah keje.... huhuhu

No comments:

Post a Comment