Tuesday, February 1, 2011

Lepak di Pusat Pemindahan....

Time : 01.05am
at Pusat Pemindahan (Endau)

letihnya lah.... dah 3 malam tak tido nie..... tak pasal2 Rompin banjir... tak dapat jugak lah aku bercuti panjang kat kampung nie.... sekarang aku de kat Pusat Pemindahan Mangsa Banjir kat area Endau nie. mujur lah kat sini ada 3G & bleh jugak lah aku bawak laptop layan internet. x lah bosan sangat, bleh gok cuci mata layan FB. kepala aku skrg nie tgh berpusing,,,,, ntah apa apalah..... huhuhuhu....... ngantuk yang amat nie..... walaupun letih..... tapi aku de pengalaman dalam situasi camnie...... rasa puas sangat2 bila kite dapat tolong mangsa banjir yang dalam kesusahan nie... seronok juga duk pusat pemindahan nie.... kite bleh lihat gelagat masyarakat dan ia sebenarnya lagi mengeratkan silaturahim antara mereka.... bila dah berkumpul ramai2 banyak lah perkara dibincangkan...... kanak2 pula lagi lah seronok..... dapat main2... member2 dah ramai time nie.... huhuhu......
banyak sebenarnya aku nak taip kat sini,,,, tapi kepala aku dah tingtong nie....... nanti ah aku sambung............. k lah... chow dulu.......

No comments:

Post a Comment