Friday, August 27, 2010

Balik Kampung....



salam,

lama dah tak update blog, erm semalam cuti Nuzul quran, hari selasa nie plak cuti merdeka, so aku ambik lah cuti hari isnin nie, jadi lah cuti aku 5 hari, bestnya balik kampung... bleh duk kg lama. kesempatan aku balik kampung nie, bleh lah aku berbuka pose dengan family & beli baju raya. semalam aku kuar jadi cari handphone utk bapak aku coz hdphone bapak aku Nokia N70 dah beberapa kali rosak, so aku survey hdphone nokia yang paling sesuai untuk owg yang agak berumur, nokia C5 adalah model yang sesuai, nipis, ringan dan function yang menarik. plak tu phone nie, keypad dia besar & sesuai lah tu mereka yang jari agak besar serta dilengkapi dengan GPS. ok lah kalo aku nak citer pasal phone nie mmg tak abis, ko owg bacalah sendiri dalam website nokia. k, lah nak gi jejalan dulu... bye bye bye

wa'salam.

No comments:

Post a Comment